
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، رویداد ملی «موج یادها» سرانجام بعد از یک هفته برگزاری، دقایقی پیش به کا خود پایان داد.
در مراسم اختتامیه امروز جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.
در بخشهای مختلف این رویداد فرهنگی هنری، بازدید از ناوشکن نمادین «دنا» و نمایشگاه چندرسانهای «لالههای سفید»
بهعنوان یادمانی از رشادتها و فداکاریهای دوران دفاع مقدس، به نمایش در آمد.
گفتنی است؛ اجرای ارکستر سمفونیک و گروه کُر رسانه ملی و فضاسازی صحنهای، فضای حماسی و تاثیرگذاری را برای مخاطبان رقم زد.
«موج یادها» با استفاده از هنر چیدمان مجموعهای از هنرهای اصیل ایرانی که در فضایی فرهنگی و ملی به هم پیوستهاند تا یاد و میراث قهرمانان این سرزمین را زنده نگه دارند.