رویداد ملی «موج یادها» به کار خود پایان داد

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
مراسم اختتامیه رویداد ملی «موج یادها» دقایقی پیش با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولین فرهنگی، هنری در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار شد.

رویداد ملی «موج یادها» به کار خود پایان داد *

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، رویداد ملی «موج یادها» سرانجام بعد از یک هفته برگزاری، دقایقی پیش به کا خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه امروز جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

در بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی هنری، بازدید از ناوشکن نمادین «دنا» و نمایشگاه چندرسانه‌ای «لاله‌های سفید»

به‌عنوان یادمانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس، به نمایش در آمد.

گفتنی است؛ اجرای ارکستر سمفونیک و گروه کُر رسانه ملی و فضاسازی صحنه‌ای، فضای حماسی و تاثیرگذاری را برای مخاطبان رقم زد.

«موج یادها» با استفاده از هنر چیدمان مجموعه‌ای از هنر‌های اصیل ایرانی که در فضایی فرهنگی و ملی به هم پیوسته‌اند تا یاد و میراث قهرمانان این سرزمین را زنده نگه دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.