برنامه موسیقایی «صدا‌های جنوب» در موزه هنر‌های معاصر

صدا و سیما پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 14:22
چهارمین برنامه از سلسله برنامه‌های «موزیک تک» با محوریت «صدا‌های جنوب و با درنگی بر موسیقی جنوب ایران» امروز در موزه هنر‌های معاصر تهران برگزار می‌شود.

برنامه موسیقایی «صدا‌های جنوب» در موزه هنر‌های معاصر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، چهارمین برنامه از سلسله برنامه‌های «موزیک تک» امروز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در محوطه بیرونی و داخلی موزه هنر‌های معاصر تهران برگزار می‌شود.

این رویداد با طراحی و دبیری محسن شریفیان و مدیریت پروژه‌ای علی مغازه‌ای تدارک دیده شده و با محوریت «صدا‌های جنوب و با درنگی بر موسیقی جنوب ایران» به اجرا درمی‌آید.

در این برنامه، گروه‌های مختلفی از جنوب کشور حضور دارند و قطعاتی را با استفاده از ساز‌های الهام‌گرفته‌شده از دوران باستان تا دوران معاصر این منطقه می‌نوازند.

علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این برنامه را از ساعت ۱۴:۳۰ روز اجرا از گیشه موزه هنر‌های معاصر تهران تهیه کنند.

همچنین در «موزیک تک ۴» از کتاب موسیقی بحرین» با ترجمه بردیا بهرام‌نژاد رونمایی خواهد شد.

پیش از این نیز سلسله برنامه‌های «موسیقی در موزه» با عنوان «هم‌نوایی» روز‌های ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۲۷ در سرسرای موزه هنر‌های معاصر برگزار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.