مسعود فراستی به «هفت» می‌آید

خبرآنلاین جمعه 08 خرداد 1405 - 17:31
مسعود فراستی این هفته در برنامه «هفت» درباره معیارها، جریان‌ها و وضعیت نقد سینمای ایران گفتگو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، تازه‌ترین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» جمعه ۸ خرداد در بخش گفتگوی ویژه با عنوان «نقدِ نقد»، میزبان مسعود فراستی و رامتین شهبازی است که به وضعیت نقد سینمایی، جریان‌های تأثیرگذار و معیارهای نقد حرفه‌ای در سینمای ایران می‌پردازند.

در بخش «سینمای ایران» نیز پرونده‌ای با محوریت سریال‌های «سرو، سپید، سرخ» و «اهل ایران» بررسی می‌شود. لیلی عاج و محمد اسفندیاری مهمانان این بخش هستند.

همچنین در بخش «سینمای جهان»، فیلم «The Money Maker» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و جواد طوسی و رضا صدیق به‌عنوان کارشناسان این بخش حضور دارند.

برنامه «هفت» با اجرای محمدرضا مقدسیان و تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی جمعه شب‌ها ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

۵۹۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.