هزینه‌هایی که به جیب ایثارگران برنگشته است

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 08:57
جانباز 45 درصد: برج 11 مدارک درمانی‌ام را تحویل نمایندگی بیمه دی دادم اما تاکنون پولی برایم واریز نشده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بنیاد شهید و امور ایثارگران حدود یک ماه است که برای چندمین سال متوالی با شرکت بیمه دی جهت حمایت درمانی حدود یک میلیون ایثارگر، قرار داد بست. 

این بیمه بعد از جنگ تحمیلی سوم خدمات روانشناسی و روانپزشکی را نیز به دایره خدمات خود افزوده و تسهیلاتی چون ایاب ذهاب خانواده شهدا و جانبازان 70 درصد را نیز به مراکز درمانی به صورت رایگان انجام می‌دهد. 

اما گویا در پرداخت هزینه‌های درمانی انجام شده نتوانسته به روزرسانی خود را حفظ کند.

یکی از جانبازان 45 درصد شیمیایی در گفت‌وگو با تسنیم می‌گوید: من برج 11 در بیمارستان بستری بودم و هزینه‌هایی را پرداخت کردم. مدارکم را نیز تحویل نمایندگی بیمه دی دادم و ثبت شد اما تا کنون هیچ واریزی برای من انجام نشده است. 

وی ادامه می‌دهد: جانبازان دیگری را نیز می‌شناسم که با چنین مشکلی مواجه هستند. ابتدای سال و اواخر سال قبل که از متصدیان بیمه دی پیگیری کردم، گفتند به خاطر جنگ فعلا مشکلاتی وجود دارد برای پرداخت. 

این جانباز 45 درصد افزود: اکنون که جنگ متوقف شده همچنان خبری از پرداخت‌ها نیست که نیست. در حالی که در این شرایط مالی برای ما هم سخت است که بخواهیم هزینه‌هایمان را با مبلغی که دریافت می‌کنیم مدیریت کنیم.  

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.