سخنگوی کمیسیون انرژی: طرح تحویل برق برای استخراج ارز دیجیتال از منابع تجدیدپذیر را پیگیری می‌کنیم

ارزدیجیتال چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 16:00
مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اخیر خود، با اشاره به لزوم اهمیت به تأمین برق و بهره مندی از انرژی های نو گفت که پیگیری می‌کنیم تا به‌عنوان طرح، هرگونه تحویل برق برای استخراج رمز ارزها و ماینرها از محل منابع انرژی تجدید پذیر باشد. به گزارش ارزدیجیتال و […] The post سخنگوی کمیسیون انرژی: طرح تحویل برق برای استخراج ارز دیجیتال از منابع تجدیدپذیر را پیگیری می‌کنیم appeared first on ارزدیجیتال.

مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اخیر خود، با اشاره به لزوم اهمیت به تأمین برق و بهره‌مندی از انرژی های نو گفت که پیگیری می‌کنیم تا به‌عنوان طرح، هرگونه تحویل برق برای استخراج رمز ارزها و ماینرها از محل منابع انرژی تجدیدپذیر باشد.

پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
با ۱۰ دلار، ۱۰۰۰ دلار اعتبار معاملاتی دریافت کن
ثبت‌نام و کد تخفیف

به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد:

در قانون بودجه حدود ۳ پیشنهاد خوب در حوزه انرژی‌های نو داشتیم. سهم انرژی‌های نو را از محل عوارض ماده ۵ قانون برق افزایش دادیم، در حالی که دولت پیش‌بینی کمتری در این سهم داشت.

شریعتی اضافه کرد:

همچنین برای ماده ۶۱ قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی که ۱۰ سال معطل بود و اجرا نمی‌شد، در قانون بودجه تعیین کردیم تا ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان منابع برای کمک به نیروگاه‌های تجدیدپذیر داده شود.

منبع خبر "ارزدیجیتال" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.