کیانوش عیاری: باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
کیانوش عیلری گفت: یکی از غم انگیز ترین اتفاقات برای من تجزیه ایران است، باید به هر شکل ممکن حفظ شود.

به گزارش مشرق، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ) با همراهی رائد فریدزاده (رئیس سازمان سینمایی) به دیدار کیانوش عیاری کارگردان سینما رفتند.

عیاری در دو سال گذشته به دلیل بیماری تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی بوده و در این روزهای جنگ نیز در منزل خود بوده است.

کیانوش عیاری: باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود

او در دیدار امروز وزیر گفته است: «ایران وطن من، بخاطر گستردگی و اقوام مختلفش همیشه اهمیت زیادی برایم داشته است.

کیانوش عیاری: باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود

من در خوزستان به دنیا آمده‌ام و کاملا عِرق خوزستانی دارم و بوی نفت و رودخانه کارون مرا همیشه احساساتی می‌کرد.

یکی از غم انگیزترین اتفاق‌ها برای من تجزیه ایران است و باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود.»

عیاری سال گذشته در تدارک ساخت فیلمی با نام «خر لنگ» به کارگردانی خودش و تهیه کنندگی مشترک با مهرداد غفارزاده بود تا با همکاری شرکت ملی نفت ایران و بنیاد سینمایی فارابی آن را بسازند.

این فیلم درباره وقایع و رویدادهای مربوط به دوره تاریخیِ محمدعلی شاه و مظفرالدین شاه قاجار و زمانی که اولین چاه نفت خاورمیانه در مسجد سلیمان فوران کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.