عمو پورنگ به عیادت بچه‌های مجروح رفت

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 21:32
داریوش فرضیایی (عموپورنگ) در بیمارستان امام‌حسین تهران ساعاتی را در کنار کودکان در بیمارستان سپری کرد.

عمو پورنگ به عیادت بچه‌های مجروح رفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عمو پورنگ طی روز‌های گذشته با حضور در بیمارستان‌ها از کودکان مجروح جنگ تحمیلی عیا‌دت کرد.

داریوش فرضیایی امروز در بیمارستان امام حسین به همراه دکتر ناصرپروانی چهره فرهنگی در دوازدهم فروردین در بیمارستان امام‌حسین تهران ساعاتی را در کنار کودکان در بیمارستان سپری کردند.

تعدادی از این کودکان مجروحان انفجار‌های تلخ جنگ روز‌های اخیر و تعدادی بیماران بخش‌های مختلف بیمارستان بودند.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمجید این فعالیت عمو پورنگ نوشت: دیدار ⁧ عمو پورنگ⁩ عزیز با کودکان بیمار و مجروح، یکی از این صد‌ها حضور هنرمندان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.