من از جنگ نمی‌ترسم ولی از پر پر شدن دختران میناب چرا

صدا و سیما جمعه 14 فروردین 1405 - 20:18
محمد علیزاده خواننده پاپ نوشت: من فرزند جنگم و از جنگ نمی‌ترسم ولی از پر پر شدن دختران میناب چرا.

من از جـنگ نمی‌ترسم ولی از پر پر شدن دختران میناب چرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در یادداشت محمد علیزاده آمده است:

«برای من‌که عمری عاشقانه خواندم و با مردمم عاشقی کردم، گفتن از جنگ سخت است، نه‌چون از جنگ می‌ترسم. من فرزند جنگم و از جـنگ نمی‌ترسم ولی از پر پر شدن دختران میناب چرا. من از جنگ نمی‌ترسم ولی از چشم انتظاری برای آن پاکبان شهید چرا. او داشت چهره شهر را از جنگ می‌زدود که قربانی جنگ شد.

او هم می‌توانست نوروز را با خنده‌های از ته دل کودکانش در تفریح باشد و به دور از جنگ و موشک، دلهره‌هایش را فقط در بین سطور اخبار دنبال کند، او نباید قربانی جنگ می‌شد.

من از جنگ نمی‌ترسم، ولی از فریاد مادران دل نگران، چرا. من از جنگ نمی‌ترسم، ولی از بی تابی‌های عشاق، چرا. من از جنگ نمی‌ترسم، اما از اضطراب کودکان، چرا. من از جنگ نمی‌ترسم، اما از استیصال پدران، چرا.

من فرزند جنگم. من از جنگ نمیترسم ولی از وعده‌های دروغینش، چرا. من عمری برای مردمم عاشقانه خواندم و آرزو می‌کنم باز هم در زیر باران در همین خیابان‌ها و شهر‌های پر درد کشور نازنینم، باز هم برای مردمم از عشق بخوانم که: دنیا قشنگه ولی، کنار تو ….»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.