برگزاری اولین کنسرت در کشور بعد از ۵ ماه تعطیلی

پارسینه سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
مجید خراط‌ها از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کلید برگزاری کنسرت‌های پاپ در کشورمان بعد از پنج ماه تعطیلی را روشن می کند.

به گزارش پارسینه به نقل از مهر: دور تازه برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ بعد از پنج ماه توقف به دلیل اتفافات اجتماعی دی ماه و همچنین جنگ تحمیلی رمضان روز هفدهم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید خراط‌ها از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ آغاز می شود.

براساس اعلام سامانه فروش اینترنتی بلیت کنسرت این خواننده، خراط‌ها روز پنجشنبه هفدهم شهریور ماه ساعت های ۱۹ و ۲۲ در تالار مرکزی مهر شهر یزد اجرای خود را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

برگزاری کنسرت مجید خراط‌ها در حالی است که طی روزهای اخیر رایزنی‌هایی برای بازگشایی مجدد کنسرت ها از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تهیه کنندگان مطرح کشورمان انجام گرفته که هنوز نتیجه مشخصی از این رایزنی‌ها و جلسات به صورت رسمی در رسانه ها منتشر نشده است.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.