نماینده ولی فقیه در حج وارد عربستان شد

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
امسال حدود ۳۰ هزار و ۶۷۲ زائر از ایران در مناسک حج تمتع حضور دارند، که تاکنون بیش از ۹۵۰۰ زائر ایرانی در قالب ۴۳ پرواز وارد عربستان شده‌اند. عملیات انتقال  زائران  از ۷ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.
 سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برای نظارت بر امور زائران ایرانی در مناسک حج تمتع ۱۴۰۵ وارد شهر مدینه در عربستان شد.
 
به گزارش ایسنا،  سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به همراه علی‌رضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از دست‌اندرکاران حج تمتع امسال، یکشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه با استقبال جمعی از مسئولان عربستانی، سفیر ایران در ریاض، سرکنسول ایران در جده و شماری از مسئولان ستاد عملیات حج، وارد مدینه شدند.
 
امسال حدود ۳۰ هزار و ۶۷۲ زائر از ایران در مناسک حج تمتع حضور دارند، که تاکنون بیش از ۹۵۰۰ زائر ایرانی در قالب ۴۳ پرواز وارد عربستان شده‌اند. عملیات انتقال  زائران  از ۷ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.
 
سازمان حج و زیارت پیش‌تر اعلام کرده بود امسال حدود ۸۶ هزار و ۷۰۰ زائر را به حج تمتع اعزام می‌کند، که بنابر اظهارات مقامات این سازمان، حدود ۵۵ هزار زائر ایرانی به دلیل تحریم و برخی محدودیت‌های انتقال ارز، از حج امسال باز مانده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.