رایزنی وزرای خارجه پاکستان و بحرین درباره جدیدترین تحولات منطقه

مشرق نیوز یکشنبه 07 تیر 1405 - 10:58
وزرای امور خارجه پاکستان و بحرین در یک گفتگوی تلفنی پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ پس از امضای تفاهم‌نامه اسلام‌آباد تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق،‌ سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور با عبدالطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین گفت وگوی تلفنی انجام داد.

طرفین در مورد آخرین تحولات اوضاع منطقه‌ای پس از امضای «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد» گفت‌وگو کردند.

وزیر خارجه بحرین از مسوولان پاکستانی برای نقش آفرینی در تسهیل تفاهم نامه خاتمه جنگ قدردانی کرد و اظهار داشت که این امر به صلح و ثبات پایدار در منطقه کمک کند.

وی به اطلاع طرف پاکستانی رساند که به زودی به اسلام‌آباد سفر خواهد کرد.

اسحاق دار نیز بر عزم پاکستان برای ترویج گفت‌وگو و دیپلماسی برای دستیابی به صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تاکید کرد.

وزیر خارجه پاکستان جمعه شب گذشته با دکتر سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوی تلفنی انجام داده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.