خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد که روز یکشنبه (امروز)، 14 شهروند سعودی در سقوط یک بالگرد در عربستان سعودی کشته شدند و افزود که این بالگرد متعلق به شرکت نفتی دولتی "آرامکو" بوده است.
به گزارش عصرایران، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی به نقل از یک مقام وزارت انرژی این کشور گزارش داد که این بالگرد در "راس تنوره" - شهری ساحلی در شرق عربستان سعودی و غرب تنگه هرمز- سقوط کرده است.
این خبرگزاری اعلام کرد: "این حادثه جان هر 14 سرنشین، که همگی شهروند سعودی بودند، را گرفت." وی افزود که تحقیقات برای تعیین علت سقوط در حال انجام است.
شرکت نفتی آرامکو سعودی، از روز جمعه گذشته بارگیری نفت خام را در ترمینال راس تنوره خود در خلیج فارس پس از توقف تقریبا چهار ماهه از زمان آغاز جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران و تشدید تنش های منطقه ای در پی آن، از سر گرفته است. عربستان سعودی در طول دوره جنگ با خط لوله صادرات نفتی خود را از پایانه های نفتی دریای سرخ خود انجام می داد.