قاضی با حضور طرفداران ریپل در دادگاه مخالفت کرد

ارزدیجیتال چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 17:33
قاضی آنالیسا تورس با مداخله طرفداران ریپل در دادگاه مخالفت کرده است. پیش‌تر وکلای شرکت ریپل از دادگاه خواسته بودند تا امکان حضور سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال در دادگاه و روند دادرسی را فراهم کند. به گزارش کوین تلگراف، تلاش دارندگان توکن XRP برای حضور در دادگاه به‌عنوان مدافع شخص ثالث در پرونده کمیسیون بورس […] The post قاضی با حضور طرفداران ریپل در دادگاه مخالفت کرد appeared first on ارزدیجیتال.

قاضی آنالیسا تورس با مداخله طرفداران ریپل در دادگاه مخالفت کرده است. پیش‌تر وکلای شرکت ریپل از دادگاه خواسته بودند تا امکان حضور سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال در دادگاه و روند دادرسی را فراهم کند.

پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
با ۱۰ دلار، ۱۰۰۰ دلار اعتبار معاملاتی دریافت کن
ثبت‌نام و کد تخفیف

به گزارش کوین تلگراف، تلاش دارندگان توکن XRP برای حضور در دادگاه به‌عنوان مدافع شخص ثالث در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا علیه ریپل احتمالاً متوقف شده است.

بر اساس اسناد دادگاه، قاضی فدرال آنالیسا تورس (Analisa Torres) درخواستی که به نمایندگی بیش از ۶٬۰۰۰ دارنده XRP ارائه شده را رد کرده است. دلیل رد درخواست حضور دارندگان توکن XRP (در این مورد، ارتش XRP) در دادگاهی که علیه ریپل و مدیرانش برگزار می‌شود، به حدنصاب نرسیدن نمایندگان بوده است.

قاضی تورس این درخواست را «بدون پیش‌داوری» رد کرده است. این بدان معناست که وکلایی که نمایندگی سرمایه‌گذاران XRP را بر عهده دارند می‌توانند در آینده درخواست تجدیدنظر ارائه دهند. این پرونده همچنین شامل نامه‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار بود که به آنها فرصتی برای پاسخگویی می‌داد.

بر اساس قوانین دادگاه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار به‌مدت سه روز کاری فرصت دارد تا به چنین درخواستی واکنش نشان دهد، اما نهاد مذکور این امکان را هم دارد که درخواست کند تا ۲۲ مارس (۲ فروردین ۱۴۰۰) ارائه پاسخ را به تأخیر بیندازد. مشخص نیست که این تمدید (در صورت اعطا) به هر تیم حقوقی که نمایندگی دارندگان توکن XRP را بر عهده داشته باشد نیز این امکان را می‌دهد که درخواست دیگری ارائه دهند یا خیر. با مخالفت دادگاه، سرمایه‌گذاران XRP ممکن است نتوانند در دادگاه کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه ریپل حضور داشته باشند.

جان دیتون (John Deaton) از مؤسسه حقوقی دیتون، اولین بار روز یکشنبه درخواستی برای حضور سرمایه‌گذاران XRP ارائه داد و بعداً در وب‌سایت شرکت مدعی شد که دارندگان XRP به‌دلیل اعلام شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه ریپل ۱۵ میلیارد دلار متضرر شده‌اند. قیمت ریپل در ماه دسامبر (آذر) از ۰٫۵۸ دلار به ۰٫۲۱ دلار رسید و سقوطی ۶۰ درصدی را تجربه کرد. با این حال در زمان نوشتن این خبر قیمت آن به ۰٫۴۶ دلار رسیده است.

در آذرماه سال جاری بود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) مدیرعامل ریپل و کریس لارسن (Chris Larsen) از بنیان‌گذاران این شرکت را به دلیل فروش XRP و به اتهام عرضه مستمر اوراق بهادار ثبت‌نشده به‌صورت دارایی دیجیتال متهم کرد. در پی این شکایت بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال اعلام کردند که معاملات XRP را متوقف می‌کنند و یا این توکن را از لیست خود خارج کردند. علاوه بر این شرکت مانی‌گرام که در حوزه انتقال پول جهانی فعالیت می‌کند نیز به همکاری دیرینه خود با ریپل خاتمه داد.

منبع خبر "ارزدیجیتال" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.