سناتور آمریکایی خواستار اصلاح لایحه اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال شد

ارزدیجیتال چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 10:07
پت تومی، یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه سنای آمریکا، گفته است بندهای مربوط به دریافت مالیات از ارزهای دیجیتال در لایحه جدید سنای آمریکا، غیرقابل‌اجرا است و قول داده که آن را اصلاح کند. به گزارش کوین دسک، پت تومی (Pat Toomey)، سناتور جمهوری‌خواه ایالت پنسیلوانیا، گفت است که بندهای مربوط به دریافت مالیات از ارزهای […] The post سناتور آمریکایی خواستار اصلاح لایحه اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال شد appeared first on ارزدیجیتال.

پت تومی، یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه سنای آمریکا، گفته است بندهای مربوط به دریافت مالیات از ارزهای دیجیتال در لایحه جدید سنای آمریکا، غیرقابل‌اجرا است و قول داده که آن را اصلاح کند.

پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
با ۱۰ دلار، ۱۰۰۰ دلار اعتبار معاملاتی دریافت کن
ثبت‌نام و کد تخفیف

به گزارش کوین دسک، پت تومی (Pat Toomey)، سناتور جمهوری‌خواه ایالت پنسیلوانیا، بندهای مربوط به دریافت مالیات از ارزهای دیجیتال را در لایحه دو‌حزبی سرمایه‌گذاری زیرساختی سنای آمریکا غیرقابل‌اجرا می‌داند و می‌گوید باید آنها را اصلاح کرد.

به‌عقیده تومی، تعریفی که این لایحه برای «کارگزار» ارائه کرده بسیار گسترده است و گروه‌هایی مانند ماینرهای بیت کوین را هم تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؛ در حالی که ماینرها خدمات مالی ارائه نمی‌دهند و بنابراین جزو گروه‌هایی هستند که نباید مشمول پرداخت مالیات شوند. علاوه‌برآن، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات غیرامانی (Non-custodial) هم ممکن است برای ثبت فرم‌های شناسایی در اداره درآمد داخلی آمریکا با مشکلاتی مواجه شوند.

پلتفرم‌های غیرامانی، برنامه‌هایی مانند کیف پول‌های نرم‌افزاری هستند که کنترل کامل دارایی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تومی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است:

کنگره نباید با این سازوکارِ تهیه گزارش مالیاتی از ارزهای دیجیتال که با عجله طراحی شده است پیش برود، خصوصاً در شرایطی که عواقب این کار را به طور کامل درک نکرده است.

تومی قول داده است که این لایحه را اصلاح کند. به‌گفته یک منبع آگاه، او برای اصلاح این طرح به دنبال جلب مشارکت یک سناتور دموکرات است.

بیانیه‌ای که این عضو ارشد حزب جمهوری‌خواهان کمیته بانکداری سنا منتشر کرده است، بر موانعی که پیش‌روی این لایحه زیرساختی ۱ تریلیون دلاری وجود دارد تأکید می‌کند. با توجه به برآوردهای چارلز پی. رتیگ، رئیس بخش خدمات درآمد داخلی در دولت بایدن، زیرساخت‌های جدید برای کنگره حدود ۵۵۰ میلیارد دلار هزینه برمی‌دارد که ۲۸ میلیارد دلار از آن می‌تواند از مالیات بر ارزهای دیجیتال تأمین شود.

منبع خبر "ارزدیجیتال" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.